Met de Europese webshop relaunch richt Berner zich nog meer op de specifieke wensen van haar klanten.
Professionals willen niet lang op het Internet surfen, maar snel en gemakkelijk de beste oplossingen voor hun dagelijks werk vinden. De startpagina van de webshop heeft een frisse en moderne lay-out gekregen. Naast het uiterlijk (Look) is ook het gebruik (Feel) aanzienlijk verbeterd:
· Persoonlijke benadering per branche: op de startpagina direct kiezen welke informatie men wenst te zien: bouw/automotive/geen voorkeur.
· De pagina inhoud (producten en toepassingsgebieden) verandert op basis van de geselecteerde voorkeur. De meest relevante onderwerpen staan vooraan!
· Beter design voor zowel desktop als mobiele weergave
· Snellere pagina-laadtijd.
· Meer inhoudelijke informatie over producten, services, diensten en nieuws.
· Persoonlijke benadering per branche: op de startpagina direct kiezen welke informatie men wenst te zien: bouw/automotive/geen voorkeur.
· De pagina inhoud (producten en toepassingsgebieden) verandert op basis van de geselecteerde voorkeur. De meest relevante onderwerpen staan vooraan!
· Beter design voor zowel desktop als mobiele weergave
· Snellere pagina-laadtijd.
· Meer inhoudelijke informatie over producten, services, diensten en nieuws.
- Bekijk ook
- berner.nl