We hebben ‘m zelf ook

24-08-2021
In de nieuwe campagne zien we Maurice, Wieteke, Bas en Yvon: échte medewerkers van
In de nieuwe campagne zien we Maurice, Wieteke, Bas en Yvon: échte medewerkers van

Bauhaus ging eens kijken welke apparatuur hun medewerkers privé thuis gebruiken. Dat leidde tot een vrolijk makende campagne die nu van start gaat: We hebben ‘m zelf ook.

In de nieuwe campagne zien we Maurice, Wieteke, Bas en Yvon: échte medewerkers van
In de nieuwe campagne zien we Maurice, Wieteke, Bas en Yvon: échte medewerkers van

In de nieuwe campagne zien we Maurice, Wieteke, Bas en Yvon: échte medewerkers van het bouwcentrum met hun eigen favoriete gereedschap. Klanten van Bauhaus kunnen deze favorieten van de medewerkers  tot 1 november 2021 winnen. Als ze hun gereedschappen tenminste los willen laten…

Yvon van de gereedschapsafdeling in Twente gebruikt de 'Herkules Twenty' compressor bijvoorbeeld voor het maken van lijsten, die  ze met de tacker vastniet. Dus als Yvon de Herkules adviseert kan ze met recht zeggen: Ik heb ‘m zelf ook!  

Hetzelfde geldt voor de Hurricane heggenschaar van Maurice, die op de tuinafdeling in Groningen werkt.

Wie een goeie boorhamer zoekt kan aankloppen bij Wieteke, collega van Yvon op de gereedschapsafdeling van Bauhaus Twente.

Bas van de gereedschap- en ijzerwarenafdeling in Groningen heeft thuis de kettingzaag van Gardol. Bas verzamelt namelijk graag snoeiafval voor zijn houtkachel.