Unieke ruimtes creëren

14-02-2022
Vriendelijk, dichtbij, duurzaam, betrouwbaar, veelzijdig, origineel en trendsettend. En
Vriendelijk, dichtbij, duurzaam, betrouwbaar, veelzijdig, origineel en trendsettend. En

De nieuwe lijn touch.feel.live van Neolith staat voor passie, innovatie, het vermogen om commerciële allianties aan te gaan. En vooral een eigen stijl en inspiratiebron. Een merk met een hart. Moedig, geëngageerd en creatief. Dat inspeelt op de aspiraties en dromen van mensen.

Vriendelijk, dichtbij, duurzaam, betrouwbaar, veelzijdig, origineel en trendsettend. En
Vriendelijk, dichtbij, duurzaam, betrouwbaar, veelzijdig, origineel en trendsettend. En

Vriendelijk, dichtbij, duurzaam, betrouwbaar, veelzijdig, origineel en trendsettend. En daarmee een toonaangevend merk in het creëren van unieke ruimtes. De vernieuwde waardes komen terug in de uitstraling van merk, de organisatie, de positie in de markt en de manier waarop distributeurs, vakmensen en consumenten benaderd worden.

Touch.feel.live stimuleert de verbeeldingskracht en geeft inspiratie voor oplossingen voor binnen en buiten. Uniek, functioneel en duurzaam. Alles wat we doen, uitvinden en creëren, is om ervan te genieten. Touch.feel.live creëert ruimtes om te beleven met de elegantie, kwaliteit en verfijndheid die Neolith eigen zijn. De nieuwe look & feel van Neolith wordt verbeeld met de lijnen en perspectieven. Het is zichtbaar op het nieuwe digitale platform neolith.com en is geïnspireerd op mode en design. Het is een vertrekpunt voor het nieuwe visuele en lineaire universum dat gekoppeld is aan het design- en functionaliteitsconcept. Een ruimtelijk canvas, waarmee de taal van het merk opgebouwd kan worden vanuit eenvoud, en een nieuwe elegante en sophisticated identiteit.