Prijs voor holistische merkbelevenis

22-09-2021
Met de Duitse prijs voor online communicatie eren het vaktijdschrift 'Pressesprecher' en
Met de Duitse prijs voor online communicatie eren het vaktijdschrift 'Pressesprecher' en

Reden voor een feestje in Coesfeld: De Online Brand Store van Parador, die in juni van het afgelopen jaar werd gelanceerd, heeft nu in de categorie 'Bouw & Onroerend Goed' de 3e plaats behaald in de Duitse wedstrijd voor online communicatie (DPOK).

Met de Duitse prijs voor online communicatie eren het vaktijdschrift 'Pressesprecher' en
Met de Duitse prijs voor online communicatie eren het vaktijdschrift 'Pressesprecher' en

Met de Duitse prijs voor online communicatie eren het vaktijdschrift 'Pressesprecher' en het Berlijnse media-competentiecentrum Quadriga jaarlijks bijzondere prestaties op het gebied van digitale communicatie. Uitstekende projecten, professionele campagneplanning en toekomstgerichte digitale communicatiestrategieën waren belangrijke factoren voor de toekenning van de prijs, die het bedrijf uit Coesfeld dankzij zijn interactieve POS-tafel in 2018 voor het eerst in de wacht wist te slepen.

Met de nieuwe Parador Online Brand Store, die in juni 2020 online is gegaan, ontwikkelde de onderneming een nieuw e-commerce-platform, dat een directe winkelervaring voor de eindklant multi-optioneel combineert met het directe bedrijfssucces van de detailhandel. 'E-commerce, advies, service en inspiratie worden in de Parador Online Brand Store door innovatieve toepassingen en tools gecombineerd tot een holistische merkbelevenis.’