Orderproces digitaal afgehandeld

#interieurbouw 25-06-2020
Orderproces digitaal afgehandeld

Bij Dozon Bouwtechniek kan sinds begin april het gehele orderproces digitaal afgehandeld worden dankzij Trivest Connect. Hiermee draagt Dozon bij aan de optimalisatie van het bedrijfsproces bij haar klanten. 
Orderproces digitaal afgehandeld
Trivest Connect, bij Dozon geïmplementeerd door Proteus, is het platform voor de maakindustrie waarmee het gehele orderproces gedigitaliseerd kan worden. Dat betekent: minder handmatige invoer, minder fouten en een hogere efficiency. Het grote voordeel van Trivest Connect is dat meteen alle stromen zoals orders, bevestigingen, pakbonnen en facturen in orde zijn. Er is bovendien maar één koppeling nodig met Trivest in plaats van een aparte koppeling voor iedere klant. Belangrijk is dat klanten het eigen ordernummer meesturen naar de leverancier. Voordeel hiervan is dat het makkelijk wordt om andere stromen te matchen aan een inkooporder. Daardoor kun je een stuk efficiënter werken en gaat de foutkans omlaag. Het voordeel voor de klant zit in de stromen die terugkomen, zoals de orderbevestigingen en facturen. Dankzij Trivest Connect komen deze automatisch binnen en is het overtypen definitief verleden tijd.

Bekijk hier de video