Quick-Step opent voor de derde keer zijn deuren tijdens de Flanders Flooring Days, van 13 tot 16 mei. Eén van de hoogtepunten is de lancering van een gloednieuwe productcategorie ‘Lumic’ zijn, die het huidige assortiment van laminaat, pvc en parket zal aanvullen.
Tijdens de Flanders Flooring Days nemen bezoekers een kijkje achter de schermen. Ze krijgen een exclusief inzicht in het vakmanschap en de toewijding van het merk en de laatste nieuwe innovaties. Zo wordt Quick-Step’s Experience winkelconcept voorgesteld aan het grote publiek, alsook wordt een nieuwe merkcampagne met de slogan ‘Bring hapiness home’ tot leven gebracht. Daarnaast spendeert Quick-Step ook heel wat aandacht aan hun duurzaamheidsinitiatieven, onder meer de lancering van hun recyclageprogramma voor pvc-vloeren genaamd ‘Recover’.
Lumic nieuw product van Quick-Step
Het hoogtepunt van het evenement is echter de lancering van een nieuwe, baanbrekende vloerencategorie. Quick-Step onthult een revolutionair product genaamd ’Lumic’ dat gebruik maakt van de gepatenteerde Lucent technologie. Het belooft een unieke kans voor de bezoekers van Flanders Flooring Days om als eersten dit nieuwe product te ontdekken.
Bezoekers kunnen zich hier registreren.
- Bekijk ook
- quick-step.nl