Nieuw doelgroepgerichte servicegebieden

29-08-2022
Nieuw doelgroepgerichte servicegebieden

Voor Hettich biedt digitalisering nieuwe mogelijkheden om de samenwerking met klantengroepen en hun verschillende eisen te intensiveren.

Nieuw doelgroepgerichte servicegebieden

Met de lancering van de gebruikersvriendelijke servicepagina's en de uitbreiding van eServices zet Hettich het partnerschap met zijn klanten nog nadrukkelijker in het middelpunt.

Onder het motto 'Hettich staat altijd voor u klaar' heeft Hettich de Holz-Handwerk 2022 in Nürnberg aangegrepen om de uitgebreide eServices en de doelgericht vormgegeven nieuwe servicepagina's op Hettich.com voor het eerst aan meubelmakers en interieurbouwers te presenteren. Voor de ambachtelijke sector is een apart gedeelte gecreëerd, waarin alle analoge en digitale diensten van Hettich overzichtelijk op één pagina worden gepresenteerd.

Via een short-cut naar de overzichtspagina kunnen gebruikers de voor hen relevante inhoud en diensten sneller vinden. Iedereen kan nu sneller zijn bestemming bereiken en zijn persoonlijke contactpersoon zien inclusief foto en contactmogelijkheden.

De navigatie van de website is eenvoudig en logisch opgebouwd. In de sectie timmerlieden & interieurbouwers kunt u onmiddellijk naar de gewenste rubriek springen: inspiratie, productinformatie, CAD & planning of montagehulp. Alle diensten grijpen slim in elkaar om naadloze en efficiënte werkstappen mogelijk te maken.