Medite Smartply start een nieuw Medite dealerprogramma in Nederland. Het bedrijf wil zo een partnernetwerk onderhouden en opbouwen waarin marktontwikkeling en een gezamenlijke visie centraal staan.
Baars en Bloemhoff BV, Blok Plaatmateriaal, Leeuwerik Plaat BV, RET Bouwproducten en Van Drimmelen Toelevering BV gaan deel uitmaken van dit dealernetwerk.
Holly Waters-Marsh, Head of Marketing bij Medite Smartply, zegt: “De Medite-dealers zijn geselecteerde gelijkgestemde bedrijven die een gemeenschappelijke visie op de markt delen en die een scala aan producten met toegevoegde waarde aanbieden, zoals Medite Optima, Medite MR PLUS en Medite Tricoya Extreme (MTX). Het doel van het programma is om nauw samen te werken met Medite-dealers om zo nieuwe groeimogelijkheden te realiseren en oplossingen met een lagere CO2-uitstoot aan te bieden in plaats van alternatieve, minder duurzame materialen. Daarnaast willen we een positieve impact maken op onze bredere toeleveringsketen via gezamenlijke innovatieve marketing."
Dealernetwerk start met mediacampagne
Het Medite dealernetwerk wordt in januari 2024 gelanceerd en gaat gepaard met een vernieuwde marketingcampagne, waaronder een nieuwe reeks tv-reclames in februari 2024. Deze campagne bouwt voort op de Medite Makes It Real campagne, waarbij makers worden uitgedaagd om aan de slag te gaan met Medite MDF om zo anderen te inspireren met grenzeloze creativiteit.
- Bekijk ook
- mdfosb.com/nl/dealer