Dit jaar viert Kisch een bijzondere mijlpaal: 130 jaar Kisch. Speciaal voor alle festiviteiten heeft het bedrijf zichzelf onder de loep genomen en de verschillende logo’s en beeldmerken verfrist.
“Omdat we vaak simpelweg KISCH worden genoemd, hebben we een nieuw, opvallend logo ontwikkeld dat precies dát benadrukt. Sinds 1895 staan innovatie, vakmanschap en een vleugje gezelligheid bij ons centraal. En dat voel je,” aldus Natascha Pinto-Parsser.
“Onze passie voor hoogwaardig meubelbeslag, stijlvol deurbeslag en slimme oplossingen voor interieurprojecten is al generaties lang de drijvende kracht achter alles wat we doen.
Onder de naam ‘KISCH 130, Vakmanschap van generatie op generatie’, laten wij jullie het hele jaar mee genieten van diverse festiviteiten en acties, met als klap op de vuurpijl een gezellige Amsterdamse borrel op donderdag 6 november op onze stand tijdens Houtpro +, zet ‘m alvast in je agenda. Kisch 130 - we vieren het samen met jou!”
- Bekijk ook
- Kisch.nl