Hybride trendshow bereikt 61.500 deelnemers

07-09-2021
Hettich heeft haar nieuwe hybride format sinds de wereldpremière media maart op
Hettich heeft haar nieuwe hybride format sinds de wereldpremière media maart op

De trendshow 'HettichXperiencedays 2021' heeft met het grote, digitale 'Best of'-event begin september alweer het volgende hoogtepunt beleefd.

Hettich heeft haar nieuwe hybride format sinds de wereldpremière media maart op
Hettich heeft haar nieuwe hybride format sinds de wereldpremière media maart op

Hettich heeft haar nieuwe hybride format sinds de wereldpremière media maart op succesvolle wijze gebruikt om klanten en partners over de hele wereld innovatieve meubelwerelden met als megatrends verstedelijking, individualisering en New Work te presenteren.

Alleen al tussen half maart en begin september hebben wereldwijd 61.500 mensen zich digitaal of ter plekke geregistreerd voor de 'HettichXperiencedays'.

In totaal vonden binnen zes maanden internationaal meer dan 1.000 showroom-rondleidingen plaats (online en offline), werden meer dan 1.000 losse evenementen georganiseerd en vonden er meer dan 250 themaworkshops plaats. Aangevuld werd het geheel met het gevarieerde Keynote-programma, waarmee een breed gevarieerd scala super actuele thema's werd aangeboden in 12 talen voor de diverse doelgroepen.

Het portaal van de 'HettichXperiencedays' blijft online, zodat geregistreerde gebruikers altijd toegang tot de complete inhoud hebben, van informatie over de megatrends en het uitgebreide assortiment van de mediatheek met internationale keynotes tot video's met virtuele rondleidingen in meerdere talen.