Het jaar 2024 staat voor Hillfloor Group in het teken van de positionering als family of brands. Door het moederbedrijf van Therdex, Van Besouw, Jabo, LEOXX en Prints van Oranje zichtbaarder in de markt te zetten, kan de organisatie naar eigen zeggen veel gemakkelijker haar merkenverhaal communiceren.
Hillfloor Group maakt de laatste jaren een sterke groei door. Henk en Karst Beens, eigenaren van Hillfloor Group: “Met de recente toevoeging van de merken LEOXX en Prints van Oranje -naast Van Besouw, Jabo en Therdex- is Hillfloor Group uitgegroeid tot een echte merkenfamilie. De behoefte om meer als overkoepelend merk naar buiten te treden en duidelijkheid te creëren richting onze klanten en de markt werd steeds groter. Door de corporate brand sterker te positioneren, willen we de synergie tussen de merken bevorderen. Met een eigen logo en huisstijl en de lancering van een nieuwe corporate website treden we als (h)echte merkenfamilie op het gebied van designvloeren en custommade interieurproducten naar buiten en kunnen we ons ook als werkgever goed positioneren. De afzonderlijke merken behouden overigens ieder hun eigen merkidentiteit, daar verandert verder niets aan.”
Brand Center Hillfloor Amsterdam
Medio september volgt de opening van een gloednieuw Brand Center aan de Zeeburgerkade 942 in Amsterdam. Dit feestelijke moment vindt plaats tijdens het designevent GLUE Amsterdam. In het nieuwe Brand Center zullen alle vijf de merken vertegenwoordigd zijn. Het biedt bezoekers een geïntegreerde merkbeleving en de mogelijkheid om al onze vloeren en interieuroplossingen uitgebreid te ervaren. Daarnaast heeft het Brand Center diverse hybride werkplekken en kan het ook ingezet worden als locatie voor de organisatie van eigen events en netwerkbijeenkomsten.
- Bekijk ook
- www.hillfloor.com