Een hymne aan de jaren '70, een knipoog naar die cultuur die de mal doorbrak en daarom nog steeds rijk is aan fascinatie en herinneringen. Dit zijn enkele kenmerken van Pop, de gloednieuwe en extraverte keramiekcollectie van Sartoria, een van de merken van de Terratinta Group, die het publiek al jaren gewend maakt aan originele voorstellen vol creatief enthousiasme. Een blik, een oogwenk en Pop verandert in een tijdmachine die de toeschouwer een halve eeuw terug katapulteert naar een tijd waarin stijlen, materialen en technologieën een drieluik in constante symbiose vormden.
Verveling wordt zo een verre herinnering met een collectie die het publiek uitnodigt om deel te nemen, om actief deel te nemen aan het creatieve proces waar kleurcontrasten en dimensionale synesthesie tussen gladde oppervlakken en plotselinge reliëfoppervlakken een zintuiglijke vermenigvuldiger vinden in het glanzende oppervlak waarvan de buitengewone glans Pop extra beweging geeft, waardoor het een levend canvas wordt dat licht opvangt en weerkaatst.
Extravert kleurengamma
Een betovering die wordt versterkt door een veelzijdig kleurenpalet. Negen tinten, variërend van pasteltinten zoals Milk, Aqua Green en Old Rose, tot neutrale kleuren zoals Pearl en Avio Blue, tot de verzadigde accenten van Ochre, Earth, Moss en Black. Dit extraverte kleurengamma biedt talloze aanpassingsmogelijkheden, waardoor Pop zich harmonieus kan aanpassen aan elke omgeving en stijl.
- Bekijk ook
- terratinta.com