Austria Deuren lanceert haar eerste campagne met een krachtige belofte: ‘Austria Deuren. Kies je voor het leven’.
De campagne van Koninklijke Dekker Hout heeft als doel om consumenten bewust te maken van de impact van de keuze voor een deur. Met hun Koninklijke kwaliteit en tijdloze design, biedt Austria Deuren naar eigen zeggen een duurzame oplossing voor huiseigenaren die zeker willen zijn van hun keuze. Om dit te communiceren heeft Austria Deuren een serie TV-commercials en socials ontwikkeld waarin te zien is hoe personen last hebben van de verkeerd gekozen deuren. Vervolgens worden ze meegenomen door Harry (dé Austria-man) naar het moment dat zij ooit hun deur kozen en zo laat hij zien waar het fout is gegaan. Uiteindelijk wordt de oplossing gepresenteerd: de nieuwe Austria Deur.
Campagne deuren op verschillende kanalen
Austria Deuren wil met deze campagne de consumenten inspireren en laten zien dat deuren ook een belangrijk onderdeel van het interieur zijn en dat een goede deurkeuze een wereld van verschil kan maken. Want of je nu komt of gaat, de deur van je eigen huis is de enige die altijd voor je open staat. De campagne zal te zien zijn op verschillende kanalen en wordt ondersteund door online en offline advertenties.
- Bekijk ook
- deuren.nl
- dekkerhout.nl