Brug tussen fysiek en digitaal

20-04-2022
Het Experience Center combineert een fysieke bezoekersfaciliteit met vijf ultramoderne
Het Experience Center combineert een fysieke bezoekersfaciliteit met vijf ultramoderne

Omdat mensen graag weer fysieke ontmoetingen aangaan, breidt GROHE X haar digitale community uit door de introductie van het GROHE X Brand & Communication Experience Center in Hemer, Duitsland. Drie GROHE X Motion Trucks vullen de geavanceerde merkervaring aan door deze rechtstreeks naar de klant te brengen.

Het Experience Center combineert een fysieke bezoekersfaciliteit met vijf ultramoderne
Het Experience Center combineert een fysieke bezoekersfaciliteit met vijf ultramoderne

Het Experience Center combineert een fysieke bezoekersfaciliteit met vijf ultramoderne studio's voor training, contentproductie en hybride evenementen.

Brug tussen fysiek en digitaal

De GROHE X Motion Trucks fungeren als mobiele satellietstudio's en vormen een brug tussen de fysieke en de digitale wereld. Elke truck heeft een podium met een groot LED-scherm, zodat lokale content kan worden geproduceerd of live kan worden gestreamd naar het GROHE X platform. Daarnaast kunnen bezoekers geselecteerde GROHE producten zowel fysiek als virtueel verkennen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld verschillende 360-graden leefruimtes ervaren die op GROHE X worden getoond via een VR-bril.

Brug tussen fysiek en digitaal

De drie 40-tons GROHE X Motion Trucks zijn allemaal uitgerust met acht zonnepanelen op het dak, die elektriciteit opwekken om de stroomvoorziening van de mobiele merkbelevingseenheid te ondersteunen. Alle resterende CO2-uitstoot die gepaard gaat met het gebruik van de GROHE X Motion Trucks wordt gecompenseerd middels diverse GROHE projecten.